Main Menu

O nas

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00

Zapisz się na wizytę juz dziś

mgr Anna Marchewka fizjoterapeuta

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Zamościu na kierunku Fizjoterapia. W 2008 r. rozpoczęłam swoją przygodę z pracą z Pacjentami w NZOZ Ośrodku  Rehabilitacyjno-Terapeutycznym w Krasnymstawie, gdzie przez 8 lat pracowałam na stanowisku fizjoterapeuty w przychodni rehabilitacyjnej z pacjentami neurologicznymi, kardiologicznymi, ortopedycznymi oraz dziećmi niepełnosprawnymi. Nabyłam praktyczne umiejętności w zakresie właściwej diagnostyki, planowania i przeprowadzania skutecznej fizjoterapii. Następnie przez 1,5 roku podjęłam pracę w NZOZ Caritas Archidiecezji Lubelskiej w Krasnymstawie na stanowisku kierownika fizjoterapii.

Ukończone szkolenia specjalistyczne:

• Różnicowanie objawów – diagnostyka różnicowa
  • Manipulacje Krótkodźwigniowe HVLA
  • Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniu stawu skokowego i stopy
  • Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniu stawu kolanowego
  • Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniu obręczy barkowej
  • PNF podstawowy
  • Igłoterapia w rehabilitacji
  • Ortopedyczna diagnostyka funkcjonalna i fizjoterapia pacjentów geriatrycznych i nieaktywnych zawodowo – staw biodrowego
  • Moduł III Kurs Terapii Manualnej – Diagnostyka różnicowa i leczenie manualne w dysfunkcjach narządu ruchu ( odcinek piersiowy kregosłupa, żebra, obręcz barkowa. kliniczne aspekty układu sercowo-naczyniowego i oddechowego)
  • Moduł II Kurs Terapii Manualnej – Diagnostyka różnicowa i leczenie manualne w dysfunkcjach narządu ruchu ( kolano, stopa Neurologia kliniczna)
  • Moduł I Kurs Terapii Manualnej – diagnostyka różnicowa i leczenie manualne w dysfunkcjach narządu ruchu (staw biodrowy, miednica, udo odcinek lędźwiowy kręgosłupa)